Jaop!

Nu är mina två finska utbytesstudenter här! Jag vet inte vad jag tycker, både kul men även trist...ja...fattar du? ;)

 Matilda, du har virus på sin data!? det står att du loggar in på msn hela tiden typ o så skickar du typ att man ska gå in på en sida o där kan man typ nätdejta o massa skit...snälla, menar inget illa men jag funderar på att blocka dig! :O

De finska tjejerna heter Ilona och Suvi, de är mkt trevliga och det är ganska så bra eftersom jag lär mig lite finska... Koira, sika, kissa, hämähäkki, mitä kuuluu?, hyvä, moi, m.m Det är kul! Det värsta är att vi inte har så mkt att snacka om mer än typ djur o skolan..:/

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tycker att finskarna (typ fiskarna) kan åka hem nu så att du och jag kan ha våra normala hysteriska fnitteranfall och prata om saker som vi tycker är viktiga :d typ volleyboll och annat :p

2009-04-22 @ 20:48:29
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda^^')

oj! det måste jag kolla upp! säg till när du har blockat mej så jag vet det ! ;o xD <3

2009-04-29 @ 18:55:53
URL: http://matiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0