Ohh..!!

Ni måste bara få höra vad som har hänt!!!!!!! :O
Något helt ofattbart har hänt!!!!!



Jag var ensam hemma idag efter skolan.
Hundarna skällde och jag
Det kom en bil och typ stannade, en svart ganska stor bil
då kom det ut typ två "tanter" en gick o knackade på dörren
o när jag öppnade så stod de en "tant" vid dörren och längre ner stod det en annan
VET NI VAD???? GISSA VEM DET VAR!!
ni tror mig inte men jag skiter i det
det var Charlotte Perelli :O
o så jag typ bara stod o stirrade på henne så jag glömde typ att svara den första "tanten" men hon undrade om det var vi som hade en typ "gårdsbutik" o jag bara Nee.....haha xD
Sen läste jag på Aftonbladet, (som jag gör flera gånger varje dag) o där stod det att Perelli var på besök i Halmstad.
JAG BLEV CHOCKAD!!!





APRIL, APRIL ÄR EN MÅNAD! ;)



GRATTIS MATILDA!!! HOPPAS DIN DAG BLIR  BRA! <3 ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

OFFFFFFFFFFTAAAAAAAAA!

2009-04-02 @ 08:18:51
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda^^')

du vet att det var 1 april då man får skämta xD men det kan ju vara sant... nä... xD tack så mycket det var den ;D <3

2009-04-03 @ 18:35:30
URL: http://matiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0