Ojsan! :O

Som ni alla redan säkert har sett så har jag inte skrivit något här på gansa länge...
Men nu blir ni ju nyfikna på vad jag ska skriva :)

Imorgon ska jag spela match mot Halmstad i Vinberg klockan 19.00 :) VÄLKOMMNA
Sen på fredag, lördag o söndag e det konfirmations läger :( Det ser jag icke framemot!!!
Men vssa saker måste typ göras jue ;)

Nu e det datan som gäller...men innan idag var vi i Halmstad o kollade på nått data muséum töjp xD Trist...

Jag har fått sjukt ont i mon högra höftkula :O Inte bra, men jag tror det kommer att "åka" bort xD

Snällla (A) Skriv en kommentar o skriv vad jag ska skriva om :) Annars kanske min blogg kommer att raderas...

Ha det bra!! O kom ihåg, att allt kan hända på Jennys blogg :D

Dagens ros går till: IDA :D

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

DU KAN SKRIVA OM MIG! XD

2009-02-25 @ 17:25:10
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda

du kan skriva om ------ hahaha nä jag ba skoja du fatta vad jag mena va?! ;D nä men du kan skriva vem som får dagens ros varje dag tyyp som du har gjort en gång eller så kan du bara skriva om vad du har gjort eller a det e bara att ta nån bild på google xD <33

2009-02-25 @ 20:01:21
URL: http://matiiiilda.blogg.se/
Postat av: Tanja

Vet inte, du kan väl skriva lite om vad du vill? x))

Du får inte radera din blogg iaf ! ;)



Saknar dig , kusin! <3

2009-03-02 @ 14:43:11
URL: http://ttanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0