Tja!

Idag är det torsdag....skola o sen volleyboll matcch =)

Skolan suger som vanligt :(

Becca o Jeanine sitter här o ugglar som vanligt,,,men iaf ;)
Idag blev man sååå förvånad, Jeanine kom in GLAD i tysta rummet :O Hon fnittrade som en örn o så höll hon på att skratta o snacka massa, Hon frågade TILL OCH MED hur JAG mådde :O Min gud :O  (svensk, inte engelska asså ;) )
Sen fick jag reda på att det var för att hon går på "lugnanade" hon e nämligen hyperaktiv :O
Men nu fick jag reda på att man inte kan köra bil efter dem och att man blir typ "drogad" inte så bra Jeanine.

Men Becca sitter här o kollar BLOGGAR, vad annars lixom? ;) Tråkigt Tråkigt om ni frågar mig !!!!!!
Men iaf, Becca e lite tråkig, säger inte så mycket intressant :(

Ha det bra o kom ihåg att allt kan hända på Jennys Blogg :D Dagens ros går till: Jeanine  :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SKIT NER DIG!

2009-02-26 @ 11:41:27
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jag är grym.. iiite uuiiing får man vara.

2009-02-26 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0