Tja!

Igår var jag i stan....
Idag har jag varit i stan.....
imorgon ska jag inte till stan!?....

Idag körde jag mitt hopp-kondis pass och det sög (i bla. benen) ;)
Eftersom jag är lite nervös och spänd för lägret på tisdag till fredag....så tränade jag!
Men jag börjar inse att lägret kommer bli som det blir...vet ej hur men det e skit i samma!

När jag inte är i skolan börjar jag få upp mitt självförtroende! (finns faktiskt sådant) :P
Jag har börjat tänka på vad jag egentligen har klarat av, och det är ganska mycket som jag faktiskt är stålt över!
Jag åkte upp till Katrineholm alldeles själv med Hallandslaget (kände ingen) men jag klarade att vara där några dagar!
Jag har varit på läger många gånger fast jag varit bland de sämsta och inte kännt mer än 1 eller högst 2!


Snart ska jag åka på VOLLEYBOLLÄGER från tisdag till fredag! :) sjukt skönt att få träna men jag är rädd att det kommer att bli lite för tufft! ;)
(Mitt mål; ÖVERLEVA!!!! )

Kommentarer
Postat av: Rebecca

POSITIVITET JA TACK! Och jag ska ju hjälpa dig att överleva på lägret (;

2009-07-17 @ 21:54:08
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda

det kan nog inte bli värre än i Falköping ;p . Nu har jag varit i Italien har saknat dej mkt mkt vi får träffas efter lägret o ha nån filmkväll elr liknande ;D <333

2009-07-20 @ 19:30:55
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag saknar dej med!! Men jag o becca har tänkt att du, jag, becca o tanja skulle kunna sova över hos mig. Bada hos becca. Spela volleyboll hos dej o sen på slutet kanske åka till Tanja xd men det skulle väl vara kul^^

2009-07-26 @ 19:42:35
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0