Tjo!

Ett tag sedan jag skrev på denna plats...! Vädret har börjat förändras och molnen börjar hitta fram.(ganska normalt i Sverige eller vad säger ni? )

Jag har inte så mycket att göra på dagarna eftersom de flesta faktiskt har åkt på semester...:/ men för er som är hemma; hör av er om ni lever! ;)

Ikväll blir det damerna vid Vallarna för att köra ett "hoppkondis-pass" det kan behövas ;) Om ni vill veta så har jag börjat träna axlarna med hantlar så ni ska få stryk i armbrytning! ':-)' (den gubben ska föreställa en gubbe som är glad att vinna i armbrytning! :D

Än så länge har jag inte varit från mitt älskade Falkenberg så mycket! Men nu när mina föräldrar får semester ska vi typ försöka! ;)

Kanske är ett ord, ofta använt på denna jord...vet ej varför att det är så populärt hos oss i min familj men det är det!
information om Kanske;
*Används ca 265 gånger varje dag i min familj.
*Meningarna brukar lyda; vi ska kanske göra någonting i sommar. Vi kanske ska åka till farmor i eftermiddag. GLAD FORTSÄTTNING PÅ SOMMAREN!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahahha, dina inlägg är helt klockrena jenny! xd men jag är hemma och jag lever! :D

2009-07-13 @ 12:12:07
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: johanna

Det brukar oxå vara "vi kanske kan vara" ;) och jag tycker att vi ska det X) <3

2009-07-16 @ 18:34:57
Postat av: Tanja

Hahahaha xD

2009-08-10 @ 19:50:49
URL: http://ttanja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0