Goddag!

Jag är helt sjuk när det gäller mord!
satt uppe hela natten typ och bara söker och söker på saker som rör Therese Johansson Rojo mordet.
Jag tycker att det är hemskt och läskigt men jag tycker det är sååå spännande. Kan inte sluta! men igår tog batteriet slut och då var jag tvungen att sluta. Om jag får säga någonting så tycker jag inte att gärningsmannen ser ut att vara så särskilt kriminell och elak men det var han! Har bland annat hittat bilder på de misstänkta och bilder från mordplatsen.

"Therese mördades natten till den sjunde juni och hittades livlös i en skogsdunge i Stureby, Stockholm. 16-åringens flickvän x, 16 år, tros ha varit den som hetsat honom till att mörda Therese och misstänks nu för anstiftan till mord. "


Undra om jag ska bli en kriminalutredare eller polis eller något liknande!?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du borde bli polis jenny ((;

2009-06-29 @ 13:07:53
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det skulle verkligen passa dej ;)) <3 hehe jag håller på att försöka fåfram några bilder får det vara nån på dej sen falköping? ;))

2009-06-29 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0