Hejsan!

Dagarna går och sommarlovet är bäst! <3 Det e helt underbart att få vara ledig och njuta så mkt! =)
Nu ikväll har jag varit på "dammöte" med laget i FVBK! hörde lite bra men oxå hemska saker! :O
Kim S hoppas att du kryar på dig! tänker på dig! :) Hoppas att du är stark nog att klara av detta hemska! Kämpa på! <3
Jag tycker nu att alla ska skänka en tanke åt Kim och ett "krya på dig" Vet inte riktigt hur du mår nu men jag hoppas att läget är stabilt och att du blir bättre!!!

Jag ska åka till Gekås imån med min gudmor och sen ska jag typ göra saft! =) mums...

Ha det bäst! Kramar från Jenny! <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sommarlov är underbart!

2009-06-23 @ 21:48:03
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0