¡Hola!

Idag blev det Gekås och saft...sen beachvolley....fotboll! =) Bra dag!
På Gekås blev det inte mkt köpt..lite musik..:P
På träningen mosade BECZZ min tå! :O se upp för "henne"! Jag SÖG på träningen men det e som en berg-o-dal-bana ibland!
Nu lyssnar jag på musik. Behöver få in lite rytm i kroppen igen efter att jag fick en elchock!!! (ska inte skryta ;) )
Imorgon blir det stan och klippa mig! Läste på Aftonbladet att Ronaldo o Paris typ har "hållt på" de passar inte om du frågar mig!! :P men vad håller jag på med!? jag snackar om kändisar och deras förhållande hit o dit, det e inte likt mig så jag måste sluta!!! :D det kan inte vara så svårt? ;) ha det bäst!

Kramar från Jenny! <3






Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahah, det var inte meningen!!!!!!!!! FÖRLÅT!

2009-06-24 @ 15:43:25
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad för musik? elr var det det jag inte fick veta? xD <3 cykla till stranden imorn? ;D

2009-06-24 @ 17:08:05
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0