Snart sommarlov!

Jadu, nu är det bara avslutningen som fattas! =) Som Becca säger, man vet inte om man ska skratta eller gråta men jag tror att jag ska skratta xD Jag måste få skriva det typ en sista gång; Jenny Karlsson 8c.xD. Jag har precis gått en runda och det spöregnar :/ Men så kan det vara! Jag är jätte arg och ledsen nu men varför säger jag inte! Men jag är besviken men jag hoppas på att det ska bli bra ändå!! Jag håller på att packa tills på lördag då vi ska till Falköping! =) Hoppas att det blir roligt! Nu mår jag piss!!!! men iaf, facebook vet jag inte rikigt om det suger! men jag tror de! Hejdå! nu tackar jag mitt 8c för en härlig termin! :D //Jenny!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

8c har verkligen varit bästa vissa stunder! <3

2009-06-12 @ 06:49:41
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag (L) sommarlov!! Men jag kommer sakna allihopa. Jag gör det typ redan nu ^^ <3

2009-06-12 @ 19:12:38
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0