Soligt!

Rubriken säger mycket mycket idag! Det är en strålande sol på den klart blåa himmlen. Blåser gör det oxå men just nu är det bara skönt! Det är riktigt varmt ute! :O

Igår så cyklade jag, Beczz och Matilda till stranden och njöt av det fina vädret! =) helt underbart, precis sånna utflykter som sommarlovet vill ge! På stranden badade vi några gånger ^^, mkt nicee!

Nu är jag ensam hemma och solar och städar typ! Jag har mycket att göra fast värmen göra att man inte tycker det känns lika kul o så..!


Att detta måste ske så ofta är konstigt!! :
 


Hoppas att Sverige vinner på fotbollen ikväll! =)

Ha en trevlig och varm helg!

//Jenny ♥ Volleyboll

Kommentarer
Postat av: matilda

Det står väl typ 3-1 till england :o xD. Heja Sverige det var ju dom vi såg x] jag vill så gärna göra om det o cykla igen ((;

2009-06-26 @ 19:33:59
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sverige förlorade -.-

2009-06-27 @ 09:46:24
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0