Hej!

Idag är det söndag och det är sjukt varmt här! :) nice men jag tycker att man inte ska vara i solen mkt eftersom man inte ska plåga sin kropp och hud, men jag förstår att det är många som vill bli bruna ;) jag är helt kladdig om fingrarna :/ målar vettu ;)
jag sitter o chattar på msn nu =0) med  nice personer :P jag e förskyld :O inte bra :( men jag e frisk imån :) jag är jätte hungrig ( som valigt eller ;) ) men jag tror att det är mat snart! GRATTIS ALLA MAMMOR, typ...hihi

idag har jag varit hos min mormor och min moster, typ fikade och hade det trevligt!

men nu ska jag försöka att städa upp lite på mitt rum, men vem pallar? :P

Snart sommarlov och Talangläger! :D
Becca detta måste vi snacka om imån, det e typ scandal han blev inte mördad :O
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda

elr hur det var jättevarmt idag ;d ska bli kul på talanglägret ja! ^^

2009-05-31 @ 19:36:34
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tur för dig att du är frisk idag din sötgris!

2009-06-01 @ 08:27:42
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0