Hejsan!

Nu har även denna skoldagen tagit slut! =) *skönt*
Mamma är i Frankrike så det e bara jag o pappa hemma.
Imorgon ska jag och Johanna till stan för att shoppa! ;)
Jag tycker att jag e duktig! :) låter kanske konstigt men det e nog bannemei Becca som har lärt mig lite posetivt :P
haha! ja, jag vet! Ni ska få följa min rehabelitering! ;) på självförtroende!
Det börjar med att jag ska skriva tre saker som e bra varje dag typ!
idag skriver jag: * Jag är duktig som har kommit så långt på min bokrecension.
* Att jag lyssnade på den där SYV infon idag o inte att jag gick fram till kvinnan o ströp henne för att jag inte orkade lyssna.
* Att jag förbättrade alla mina resultat i idrotten (igår)

3 st var det! :) Men iaf..jag fundera på att radera mina gammla inlägg o börja om, göra en ny header o så! :)
Becca du får nog hjälpa mig i så fall! :P

Tack för att du läste detta! :) Kram på alla! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda^^')

e det du? ;DD <3 o va ku att åka till stan, vad tänker du köpa då? ;p

2009-05-14 @ 19:10:56
URL: http://matiiiilda.blogg.se/
Postat av: johanna

Ska bli kul :D, jenny var ju ubersöt som liten :D<3

2009-05-14 @ 20:01:50
Postat av: Rebecca

Optimist, JAVISST!



Positivt tänkande är bra (y)

2009-05-15 @ 10:07:05
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0