Mmm...Marabou ;)

Jag sitter i skolan och det suger som vanligt :( idag blir det utvecklingssamtal :O men jag hoppas att jag kommer  att överleva!
Men igår skulle jag träna lite volleyboll men det gick åt skogen....la ner efter ungefär 3 minuter.
Jag tror att jag har mkt att göra till helgen eftersom jag inte hinner göra allt på vardagarna....men jag funderar på att umgås lite oxå! :) Ikväll önskar vi Johanna lycka till eftersom hon ska dansa ;)
Jag hoppas att jag kommer att klara även denna skoldagen!
SÅ ALLA VET HAR JAG ANMÄLT MIG TILL TALANGLÄGRET 2009 I FALKÖPING <3 hoppas att det kommer att bli bra! :)


Becca på bild! :D mkt stressad men även en bäst kompis (ibland...:P )



Kommentarer
Postat av: rebecca

DU ÄR DÖD! BILDKRIGET HAR STARTAT!e

2009-05-28 @ 08:32:25
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha skicka den bilden till mej (A) för det kan vara bra att ha! xD jag ska oxå till det lägret hoppas jag kommer i din eller tanjas grupp;D vart ska johanna tävla? ^^

2009-05-28 @ 19:02:32
Postat av: johanna

det gick rätt bra att dansa (; Vill vara med dig i helgen!!! :D<3

2009-05-29 @ 07:26:06
Postat av: Tanja

MARABOU! (y) <3

2009-06-02 @ 16:06:48
URL: http://ttanja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0