Tja!

Jag sitter och pluggar SO och det suger!!! HATA SO!! Känns som sagt som en evighet till sommarlovet!! :O Jag har inte så mycket att skriva men jag förstår att ni tycker jag är tråkig så jag får ju skriva något iaf! :) Jag pallar inte mycket nu säger jag bara! om allt skulle gå som det ska skulle jag nog kunna få mkt energi och vara stark men inte nu! Becca hatar är jag snackar NORSKA!!! :/ det e inte bra eftersom jag har ett behov av att göra det... Jag har skaffat spotify tack vare Tom =) som jag sa till Becca så vet jag inte varför man har det men det e ju typ som itunes eller nått xD fråga inte mig. Nu vill jag ha helg men egentligen tror jag inte att jag har så mycket planerat, vi kanske ska åka till Överlida och så någon dag men det har vi som vanligt inte bestämmt....;D kan inte hjälpa det xD men nu ska jag fortsätta att plugga SO och det suger hm...ja....det gör det!!


P.s Så alla vet så tycker Becca om att döda djur! asså, rent ut sagt så typ "älskar" hon det, fråga mig inte varför men det gör hon...och om man säger det till henne så hon bara; neeeejj...det gör jag inte (A) o ser ut som en oskyldig ängel! ;) eller hur :P

P.s AKTA ER FÖR BECCA! HON HAR GÅTT OCH BLIVIT VAMPYR :O DET E SANT, HON FÖRSÖKTE BITA MIG IDAG!! :O MEN JAG TROR DET ÄR FÖR HON TITTAR PÅ TWIGHLIGHT!! ha det bra! puss o kram

Kommentarer
Postat av: matilda;))

hahaha det var ju lite roligt! xd hon tittar på twilight för mkt (AA) XD

2009-05-27 @ 18:56:22
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, det är det enda jag kan säga just nu xd men imån får du igen för det här inlägget, vänta bara (;

2009-05-27 @ 20:23:52
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0