Goddag!

Det var ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, men nu var det dags att berätta att jag fortfarande lever ;)
Ja det är ganska mkt i skolan nu och det är såklart jobbigt!
Nu sitter jag hemma i soffan och pysslar för imorgon ska jag åka till Rolfstorp och spela DM med damerna! :)
Hoppas att det går bra och att det blir roligt! :D
Jag har gått med en stegräknare nästan hela dagen och den verkar inte funka men jag har iaf kommit upp i
antal steg som man faktiskt ska göra under en dag och det är ju bra.

Tack för att du läste detta inlägg! :)
Många kramar /Jenny

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till imorgon! :D

2009-09-26 @ 21:27:07
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad kul hoppas det går bra då :)

2009-09-27 @ 18:33:17
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna ;)

Jag Saknar Dig!! <3 vi måste träffas någon dag:) <33

2009-10-04 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0