Stackars barn på Gekås!?

Snart är sportlovet över och bara det gör än inte så glad om jag säger så.
Jag har faktiskt inte gjort så mycket på mitt lov..mest varit hemma och slappat...åkt skidor
och varit med kompisar!

Idag är det som sagt lördag...det blev en lite sväng till Ge-kås fråga mig inte varför eftersom
jag inte gillar det stället så värst mycket men men...
" En liten pojke med namn Gabriel, 3år har tappat bort sin mamma...
om ni ser en liten pojke med ljust hår och grå tröja be honom gå till kassa 33 där hans
mamma väntar..." 
Det var då det kom en tanke och en tår....stackars unge!!!!

Jag har även sett en unge som försökte hoppa ur en kundvagn gråtande...
mamman hade satt honom utanför provrummet medan hon provade kläder....stackars unge!

Imorgon så blir det dags att åka till Halmstad för att spela DM. Är taggad och vill bara spela på!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det gick si sådär xd.

2010-02-28 @ 15:49:59
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0